blue moon is rising

Sunday, October 17, 2010

Kejohanan Futsal Tertutup Perbayu

Pada tanggal 17 Oktober 2010, Persatuan Bahasa Melayu UPSI (Perbayu) telah menganjurkan kejohanan tertutup futsal yang mana setiap semester diwajibkan menghantar wakil masing-masing. Pasukan Bm sem 3 juga turut tidak terkecuali menghantar 3 wakilnya iaitu Ku Buju A, Ku Buju B dan Ku Buju C. Yang menariknya, walaupun bdk laki2 bm sem 3 ini mempunyai 3 pasukan yang berlainan namun pemain-pemain yang beraksi adalah tetap sama.
Masih tidak faham? Hal ini berlaku disebabkan oleh kebanyakan budak bm laki2 sem3 hnya berminat beraksi x sampai satu perlawanan penuh pun dan terdapat juga yang beraksi satu perlawanan kemudia balik...Jadi pengadil pertandingan juga menjadi kehairanan disebabkan setiap kali beliau memanggil nama pasukan bm laki2 semester 3 walaupun nama pasukan yang berlainan namun pemain yang turut beraksi masih tetap sama.
Berikut merupkan antara aksi ak dan kwn2 yg lain dalam pertandingan ini.


                                         Aksi Kodri dan Hazrul.Aku hnya melihat


                                          Aku membawa bola sambil diperhatikan oleh Hazrul.


                                           Aku membuat hantaran kpd Mat Yown.

Apa-apa pun, bila bersama kwn2 satu kos dan menghabiskan masa bersama-sama memang seronok. Selepas letih bermain futsal, aktiviti kami yang seterusnya adalah mandi sungai Samak.

No comments:

Post a Comment